1-9 Workum

1 september 2022 - Workum, Nederland

We hebben nog niet zoveel haast om richting Grou te vertrekken, merken we wel.😉

Daarom besluiten we nog maar even richting Workum te varen .

We MOETEN in Workum geweest zijn!!

We strijken aan deze steiger neer. Aan de voet van de mooie kerk en tevens hartje centrum.

Aan de voet van......

Alles bij de hand, helaas hebben we niets nodig....dat is nou weer sneu voor de middenstand van Workum😄😄

Onze nieuwsgierigheid naar de camping It Soul is groot dus we stappen op de fiets om een kijkje te nemen.

De vaste gasten moeten binnen een bepaalde tijd plaats maken voor luxe chalets en het grote geld. Zoals op zoveel gezellige campings in ons land.

Er is gelukkig zo op het oog nog niet veel veranderd . We zien twee grote nieuwe parkeerplaatsen en een grote rij chalets in aanbouw....

We fietsen even door naar het IJsselmeer.

Op "DE PUNT"

Prachtige kleuren over het wijde water.

Mooie herinneringen aan vorig jaar toen we hier met onze kleinkinderen speelden... wij waren hier met de boot en zij waren hier in een huisje...dat was feest , natuurlijk 👌👌

Na deze mijmeringen trappen we weer rustig naar de boot.

Ze ligt er nog 😄

We krijgen vanavond familie bezoek. Gezellig!

De avond gaat snel voorbij. Voordat we het weten is het alweer bijna donker. Maar dan is het nog maar 21.15...

Ooo, dat valt mee !!!

Dat straalt warmte uit

Gezellig !

Toch gaat de familie richting huis. Weer een leuke dag !!

MOARN SJUGGE WE WOL WER !!